fbpx

Video ini untuk 1,000 yang TERAWAL sahaja

Perjalanan untuk anda bina semula hubungan bersama pasangan anda dengan cara yang betul

Bermula Di Sini

Bila hubungan bersama pasangan anda semakin renggang
lambat laun anda
terpaksa mengambil keputusan untuk berpisah.

Tak tahu cara yang betul untuk kembali semula?

Sebelum tu, tonton video ni dulu!

Sedar ke Sedar yang
anda ada masalah seperti ini…

Suami CURANG dengan perempuan lain

Hubungan Suami Isteri TIDAK BAHAGIA

KEMURUNGAN, sedih dan tidak bersemangat

Tiada perhatian menyebabkan ANAK TERABAI

PERGADUHAN berpanjangan dengan pasangan

eHati nak bantu anda kembali bercinta bersama pasangan anda seperti awal perkahwinan.

Ini yang eHati nak bantu anda kembali bercinta bersama pasangan anda seperti awal perkahwinan.

VIDEO KELAS PERCUMA ini berharga 1,999
Terhad untuk 1,000 TERAWAL sahaja

Apa yang membuat kelas ini begitu istimewa?

Kembalikan semula ‘spark’ di dalam hubungan dan atasi rasa cemburu serta sikap suami yang dingin. Khas untuk anda yang nak suami melekat dekat dengan anda je. Tawan hati pasangan bagi mengelak hadirnya orang ketiga dengan ilmu 13 Jampi Menangi Hati Suami.
Bagi yang mengamalkan hubungan intim yang tidak sihat. Khas untuk anda yang nak menambah ilmu keintiman bagi mengelak kemudaratan. Ubah hubungan yang hambar menjadi lebih bermakna dengan 3 Formula kembalikan ‘SPARK’ cinta dengan suami di atas katil!
Apakah hubungan anda sedang mengalami kebahagiaan seperti madu atau kesukaran seperti hempedu, modul ini akan membimbing anda melalui langkah-langkah yang diperlukan untuk membangun dan memelihara hubungan yang seimbang dan berkualiti.

Siapakah yang Wajib Tengok Video Percuma

Siapakah yang Wajib Tengok Video Percuma

Ini pesanan dari Puan Diyana untuk anda…

Ada perkara penting Puan Diyana nak kongsikan kepada anda

Diyana Tahir

“Selepas gagal dalam perkahwinan pertama, saya hampir gagal dalam perkahwinan kedua pula. Masa tu saya rasa kecewa, malu dan buntu sangat. Bayangkanlah satu persatu ujian datang dekat saya sampai saya jadi depression, hidup pun bergantung dengan ubat depression je. Saya selalu cakap dekat diri sendiri ‘aku ni tak layak disayangi dan menyayangi ke? Atau aku tak cukup bagus untuk dapat suami yang aku harapkan.”

Pelbagai persoalan yang buat saya jadi semakin depress. Lama saya mencari jawapan. Habis beratus ribu ringgit saya belajar mencari jalan keluar kemelut ini.

Akhirnya saya berjumpa jawapan. Dan jawapan yang saya jumpa ni membawa sinar bahagia dalam rumah tangga saya, alhamdulillah. Dan apa yang saya ada sekarang ni saya nak kongsikan kepada wanita-wanita lain agar mereka dah tak payah dah nak menderita macam saya dulu.”

Kisah hidup yang dilalui beliau mendorongnya dalam membangunkan
eHati selepas beliau berjaya mencari kunci kebahagiaan yang sebenar.

Tujuan utama eHati ditubuhkan oleh beliau sendiri adalah untuk membantu wanita agar tidak perlu menghadapi saat getir sama seperti apa yang beliau pernah alami suatu ketika dahulu.

Jadi VIDEO KELAS PERCUMA ini merupakan satu platform Diyana Tahir untuk berkongsi tips dan ilmu-ilmu rumahtangga kepada wanita-wanita lain di luar sana agar tak perlu lagi mengalami penderitaan hidup yang menyeksakan secara PERCUMA.

Ini SOLUSI untuk anda yang serius untuk kembali bercinta

Rahim Shukor

“Kesilapan saya masa mula-mula berkahwin dulu adalah saya tak ada ilmu yang betul dalam menjalani kehidupan berumahtangga. Pada tahun kedua perkahwinan, saya dan isteri mula mengalami konflik yang semakin hari semakin besar yang mana pada masa tu saya tu apa yang saya sedari adalah saya tidak ada ilmu dalam perhubungan terutama yang melibatkan hubungan intim. Hal ini telah menjadi penyebab saya dan isteri sering berbalah, berlaku kehadiran orang ketiga dan sehingga kami hampir berpisah.

Saya dan Diyana Tahir mengambil keputusan untuk keluar mencari ilmu yang sepatutnya kami ada dalam rumahtangga kami dan selepas saya amalkan ilmu ini ada satu perbezaan dan perubahan yang saya rasai sehingga berjaya membuat saya lebih terbuka dengan isteri. Secara ringkasnya, selepas mengamalkan ilmu ini membuatkan hadirnya deep connection antara saya dan isteri sekaligus meningkatkan hormon cinta saya pada isteri.

Saya berani katakan yang dulu saya dan isteri mengamalkan hubungan seksual yang tidak sihat sehingga saya sendiri pun ada masalah yang susah nak bertahan lama walaupun dah bermacam ubat kuat yang saya gunakan tapi masih tidak membawa apa-apa perubahan. Namun apabila saya belajar ilmu ini saya semakin yakin bahawa hubungan seksual yang kami amalkan dulu adalah penyebab kenapa saya dan isteri dah tak ada ‘spark’.”

Selepas apa yang beliau alami dan rasai,
beliau rasakan ilmu yang dipelajarinya perlu diketahui dan dipelajari juga oleh lelaki terutamanya Para Suami yang juga ada masalah yang sama seperti beliau hadapi suatu ketika dulu

Ini adalah feedback mereka
selepas hadir sesi kelas Kembali Bercinta sebelum ini :

Testimoni Peserta

4 Videos

Dapatkan Video Kelas secara PERCUMA Sekarang!

Copyright © 2021 | ehati International Sdn Bhd – All rights reserved