loader image

BAGAIMANA UNTUK MENGHANGATKAN KASIH SAYANG DAN RASA CINTA DENGAN PASANGAN SEPERTI MULA-MULA KAHWIN DULU?

Apakah rahsia untuk bebas derita daripada kehadiran orang ketiga dalam perkahwinan?

Eksklusif Kelas Online Bersama : DIYANA TAHIR & RAHIM SHUKOR

Nilai sebenar program ini ialah RM 2,990. Tapi khas untuk anda kami berikan semua ini secara PERCUMA sahaja!

Topik-Topik Menarik Yang Bakal Dikongsikan

3 SEBAB UTAMA SUAMI SUKA LAYAN WANITA LAIN

9 SEPT 2021 – 11.00 PAGI

KLIK BUTANG DI BAWAH UNTUK MENDAFTAR

TEKNIK BUKA KUNCI KEGHAIRAHAN ATAS KATIL

15 SEPT 2021 – 11.00 PAGI

KLIK BUTANG DI BAWAH UNTUK MENDAFTAR

JAMPI TUBUH UNTUK BANGKITKAN KEGHAIRAHAN 

23 SEPT 2021 – 11.00 PAGI

KLIK BUTANG DI BAWAH UNTUK MENDAFTAR

3 FORMULA UNTUK MENANGI HATI SUAMI

30 SEPT 2021 – 11.00 PAGI

KLIK BUTANG DI BAWAH UNTUK MENDAFTAR

SIAPA DIYANA TAHIR & RAHIM SHUKOR ?

"Jadi KEMBALI BERCINTA ini merupakan satu platform Diyana Tahir untuk berkongsi tips dan ilmu-ilmu rumahtangga kepada wanita-wanita lain di luar sana agar tak perlu lagi mengalami penderitaan hidup yang menyeksakan secara PERCUMA."

RELATIONSHIP & INTIMACY EXPERT

DIYANA TAHIR

“Selepas gagal dalam perkahwinan pertama, saya hampir gagal dalam perkahwinan kedua pula. Masa tu saya rasa kecewa, malu dan buntu sangat. Bayangkanlah satu persatu ujian datang dekat saya sampai saya jadi depression, hidup pun bergantung dengan ubat depression je. Saya selalu cakap dekat diri sendiri ‘aku ni tak layak disayangi dan menyayangi ke? Atau aku tak cukup bagus untuk dapat suami yang aku harapkan.”

Pelbagai persoalan yang buat saya jadi semakin depress. Lama saya mencari jawapan. Habis beratus ribu ringgit saya belajar mencari jalan keluar kemelut ini.

Akhirnya saya berjumpa jawapan. Dan jawapan yang saya jumpa ni membawa sinar bahagia dalam rumahtangga saya, alhamdulillah. Dan apa yang saya ada sekarang ni saya nak kongsikan kepada wanita-wanita lain agar mereka dah tak payah dah nak menderita macam saya dulu.” – DIYANA TAHIR

Kisah hidup yang dilalui beliau mendorongnya dalam membangunkan eHati selepas beliau berjaya mencari kunci kebahagiaan yang sebenar. Tujuan utama eHati ditubuhkan oleh beliau sendiri adalah untuk membantu wanita agar tidak perlu menghadapi saat getir sama seperti apa yang beliau pernah alami suatu ketika dahulu.

RELATIONSHIP & INTIMACY EXPERT

RAHIM SHUKOR

“Kesilapan saya masa mula-mula berkahwin dulu adalah saya tak ada ilmu yang betul dalam menjalani kehidupan berumahtangga. Pada tahun kedua perkahwinan, saya dan isteri mula mengalami konflik yang semakin hari semakin besar yang mana pada masa tu saya tu apa yang saya sedari adalah saya tidak ada ilmu dalam perhubungan terutama yang melibatkan hubungan intim. Hal ini telah menjadi penyebab saya dan isteri sering berbalah, berlaku kehadiran orang ketiga dan sehingga kami hampir berpisah.

Saya dan Diyana Tahir mengambil keputusan untuk keluar mencari ilmu yang sepatutnya kami ada dalam rumahtangga kami dan selepas saya amalkan ilmu ini ada satu perbezaan dan perubahan yang saya rasai sehingga berjaya membuat saya lebih terbuka dengan isteri. Secara ringkasnya, selepas mengamalkan ilmu ini membuatkan hadirnya deep connection antara saya dan isteri sekaligus meningkatkan hormon cinta saya pada isteri.

Saya berani katakan yang dulu saya dan isteri mengamalkan hubungan seksual yang tidak sihat sehingga saya sendiri pun ada masalah yang susah nak bertahan lama walaupun dah bermacam ubat kuat yang saya gunakan tapi masih tidak membawa apa-apa perubahan. Namun apabila saya belajar ilmu ini saya semakin yakin bahawa hubungan seksual yang kami amalkan dulu adalah penyebab kenapa saya dan isteri dah tak ada ‘spark’.” 

RAHIM SHUKOR –

"Selepas apa yang beliau alami dan rasai, beliau rasakan ilmu yang dipelajarinya perlu diketahui dan dipelajari juga oleh lelaki terutamanya para suami yang juga ada masalah yang sama seperti beliau hadapi suatu ketika dulu"

"Selepas apa yang beliau alami dan rasai, beliau rasakan ilmu yang dipelajarinya perlu diketahui dan dipelajari juga oleh lelaki terutamanya para suami yang juga ada masalah yang sama seperti beliau hadapi suatu ketika dulu"

RELATIONSHIP & INTIMACY EXPERT

RAHIM SHUKOR

“Kesilapan saya masa mula-mula berkahwin dulu adalah saya tak ada ilmu yang betul dalam menjalani kehidupan berumahtangga. Pada tahun kedua perkahwinan, saya dan isteri mula mengalami konflik yang semakin hari semakin besar yang mana pada masa tu saya tu apa yang saya sedari adalah saya tidak ada ilmu dalam perhubungan terutama yang melibatkan hubungan intim. Hal ini telah menjadi penyebab saya dan isteri sering berbalah, berlaku kehadiran orang ketiga dan sehingga kami hampir berpisah.

Saya dan Diyana Tahir mengambil keputusan untuk keluar mencari ilmu yang sepatutnya kami ada dalam rumahtangga kami dan selepas saya amalkan ilmu ini ada satu perbezaan dan perubahan yang saya rasai sehingga berjaya membuat saya lebih terbuka dengan isteri. Secara ringkasnya, selepas mengamalkan ilmu ini membuatkan hadirnya deep connection antara saya dan isteri sekaligus meningkatkan hormon cinta saya pada isteri.

Saya berani katakan yang dulu saya dan isteri mengamalkan hubungan seksual yang tidak sihat sehingga saya sendiri pun ada masalah yang susah nak bertahan lama walaupun dah bermacam ubat kuat yang saya gunakan tapi masih tidak membawa apa-apa perubahan. Namun apabila saya belajar ilmu ini saya semakin yakin bahawa hubungan seksual yang kami amalkan dulu adalah penyebab kenapa saya dan isteri dah tak ada ‘spark’.” 

RAHIM SHUKOR –

PERKONGSIAN PESERTA

Testimonial 1
PlayPlay
Testimonial 2
PlayPlay
Testimonial 3
PlayPlay
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Testimonial 1
Testimonial 2
Testimonial 3
previous arrow
next arrow
Ramai orang yang telah merubah hidupnya dan kembali bercinta dengan menyertai kelas online ini

Jom Kembali Bercinta secara PERCUMA !

Lengkapkan butiran anda disebelah untuk sertai kelas online kembali bercinta secara PERCUMA

Logo eHati

Penafian :
Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan testimoni sebenar.